Can't catch tomorrow

  2008-04-27 / 01:34:36 / inspiration /
image81
foto: lund lund


Hur många bloggar läser ni per dag? jag läser typ jätte få känns det som. Jag läste en intervju dom gjort med en blogg tös och hon sa att hon typ läste 50 stycken om dagen! 50 STYCKEN. Det är sjukt mkt ju! Hur hinner man? Asså jag menar vissa dagar läser jag ingen men vissa dagar kanske jag läser 15-20 stycken. Bara dom bästa liksom. Det finns ju så sjukt mkt kassa bloggar, typ b-kvalitets bloggar. Men om man kikar noga så kan man hitta guld. Vissa bloggar måste man liksom kolla på hela tiden. Dom ger en sån inspiration och man sitter bara och dreglar över deras bilder och man verkligen läser deras inlägg om och om igen.  jag tänkte iaf att jag skulle visa er vilka som är mina absoluta favoriter, det är sådär hemliga. Vissa vill jag bara hålla för mig själv egenligen. Men idag är jag väldigt snäll så varsågod (:


Ja vissa , kanske inte var sådär specielt oväntade,  som lisa och fashiontoast. Men akiire, kika på henne! Den tösen har stil hon! Nej nu blir det nog sängen. Imorgon ska jag nog plugga hela dagen. Kanske blir en snabbis in till staden. Mamma fyller ju år på torsdag så jag måste köpa paket..
God natt sov gott, tack för en fin dag. Ciao


Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 01:41:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious