such a beautiful sweetheart

  2008-04-15 / 16:52:14 / inspiration /

image73

detta fick mer än gärna finnas i min garderob. särskilt sugen blir man på att köpa allt eftersom det var så fint väder ute idag. solen sken och det var varmt. och all snö är snart borta! jippi! Allt kommer så klart från forever21.

min kurt är trasig :/ telefonen asså , han heter så ibland. eller den är egentligen inte trasig. Utan den har fått nå fel. Allt är på engelska och det går inte byta till svenska. men det är inte det att jag inte förstår engelska för det gör jag , utan det är de att det går inte skriva sms med å,ä och ö.. han håller nog på att dö. Jag måste köpa en ny, vad jobbigt!

denna vecka har vi så enormt mkt läxa och inlämmnings uppgifter som ska vara klar. det är helt sick.
idag fyller iaf min mormor och min pappa år så det blir mkt tårta :) sen så har jag match ikväll , kul kul! Men först plugga.
ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious