Turn around and say goodbye

  2008-04-24 / 22:22:40 / Allmänt /
image74
foto: camilla åkrans

hej hallå. Jag erkänner , jag är nog tidernas sämsta bloggare. för liksom hur ofta uppdaterar jag här på bloggen? en gång i veckan.. Icke bra :/ Men jag försöker men det är så himmla mycket i skolan nu på slutet!! Men iaf så är det snar sommar :) känndes verkligen idag. Det var hur varmt som helst och vi satt ute hela dagen idag! Eller iaf när vi hade tid, det vill säga på rasterna. Idag har vi som sagt haft nationella i matte, vi 92:er i sverige. Hoppas det gick bra för er allihopa. Jag är iaf ganska nöjd! Jag fick nog vg iaf :P men så har jag spelat fotboll idag. Det var grymt varmt! Hoppas planerna vill börja bli gröna snart bara :) haha.  På lördag är det iaf umeå som gäller :) ska väll kanske shoppa en del då, ifall jag hittar nått snygg det vill säga. Fast jag tycker inte att det finns så mkt bra affärer där :S  snart ska jag väll bege mig mot sängen. Det är fredag imorgon , jag blir lycklig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious