With us so closure how could you want her

  2008-04-27 / 21:01:14 / inspiration /
image83
foto: chadwick tyler

hejhej! vädret idag har vare kasst, jag skulle plugga men det har inte blivit av :/ Jag har typ inte hunnit göra nått alls idag. dagen bara försvann. Och imorgon är det måndag :( fast vi går ju bara måndag tisdag sen äre ju sista april och då äre det lov! härligt härligt. Idag har jag iaf klippt i massa tidningar och klistrat ihop ett kollage på hur jag vill att mitt rum ska se ut, jag hade tänkt att göra om där men vi får se vad det blir av det. nu vet jag iaf hur jag vill att det ska se ut. och det är ju alltid en början. Idag har jag också lyckats få ett sommar jobb :) på en ett varuhus här i närheten där jag bor. mkt bra :) jag är nöjd. vi har dock inte diskuterat lönen än men jag hoppas den blir hög iaf!  Nu ska jag iaf försöka återvända till läxan. vi hörs kanske sen. Puss. au revoir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious