Cause I'm Mr Brightside

  2008-02-13 / 21:00:44 / Allmänt /
image32

idag då var jag helt överlycklig för att jag äntligen skulle få tillbaka min telefon som varit på lagning
i typ 1 månad! Men då jag väl fick tillbaka den så var mitt minneskort som satt i bort!
Fans jävla bajs , jag som skulle lägga in massa musik på den och lyssna :(
jag som saknat det så mkt att inte kunna lyssna på musik på dagarna , t.ex. i bussen till och från skolan!
Ni vet jag bor så lång ifrån skolan får typ åka buss 1½ timme varje dag :/
men iaf , så får jag vänta ännu längre på att kunna det nu.. Pappa skulle ringa och prata
med dom imorgon och kolla vars det tagit vägen. Jag blev jävlig besviken nu!
Men inte ska det få förstöra resten utav kvällen inte!
Nej iaf så får ni här lite inspiration (:

foto: The Sartiorialist





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious