Imaginary Friends

  2008-03-27 / 17:49:45 / me & my clothes /
image45

Igår följde jag med en kompis till sundsvall. Hon skulle på sån här modell för en dag grej och då passade jag på att shoppa medans :) detta var det jag köpte ;P Älskar skjortan för den är så där mellan lång så man kan ha tights till den men ändå så kan man ha jeans till ifall det är kallt ute :D Och på det lila linnet är det fina spets liknande grejer , så fint :) ni får ursäkta att det inte är så bra bilder och att man kanske inte ser allt så bra , men jag orkade inte knäppa på varje sak. som ni ser så är lila min favvo färg ;) Jag såg iaf ett par skor på zara igår som jag är helt förälskad i, men jag köpte dom inte och nu ångrar jag mig svin mkt! :( dom var jätte fina!

 Jag hittade lite tyg i min garderob som var små blommigt och fint, funderar på att sätta mig och sy en kjol av det  :p nån som har nå tips på hur jag ska sy ?

ciao



Anonym

HAR NY DESIGN, TYCK GÄRNA TILL.
Vilken var snyggast, den gamla eller den nya?
Kram från Colaburk.

2008-03-27 @ 17:54:26
URL: http://colaburk.blogg.se
Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-03-27 @ 18:06:00
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious