Heart made of sound

  2008-05-19 / 22:47:46 / Allmänt /
image100
foto: jag. ( ilove trees with pink flowers)

jag har nått viktigt och säga er. fast jag är inte riktigt säker. kanske får vänta ett tag innan jag säger det.
Jag är iaf glad. snart äre sommar lov. om en vecka är det avslutningsmiddagen , och jag har ingen klänning. om två och en halv vecka är det skolavslutning och jag har ingen klänning. men det gör inget, jag är inte stressad över det. för jag är kär. ja ni hörde rätt gott folk, jag är kär. shit pommes. han är världens finaste , snällaste och underbaraste. men nej , vi är inte tsm . mer om detta kommer senare, möjligtvis imorgon eller nån dag då jag är tillräckligt lugn för att kunna berätta om detta för er. jag kan inte sitta still. men numåste jag försöka få nån sömn i kroppen. man kan inte leva på denna känslan för evigt. godnatt

matilda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious