can't catch tomorow

  2008-10-15 / 16:25:54 / me & my clothes /

 
onsdag mitt i veckan. det är fint ute idag. jag älskar hösten. så underbar.
idag har jag iaf sett ut nått sådant. 

koft . zara
tshirt . gekås
jeans . bikbok
och converserna + skinnjacka

ja håret är slitet och uppsatt. så där. imorgon äre torsdag. en dag närmare helg. en dag närmare lördag och klassfest.
a det ska bli klassfest hemma och hos mig på lördag. 32 galna ungdomar i mitt hus. tror inte alla kommer att komma men iaf hälften. och det räcker väll bara det med. det blir kul. nu ska jag äta en mandarin och plugga lite. har prov på fredag. blä. jag är dålig på att blogga nu för tiden. hinner inte riktigt med. men puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious