electric bird

  2008-10-04 / 19:55:06 / me & my clothes /


detta är tyvär det enda jag kan bjuda på i bildväg utav dagens outfit. kameran kände för att dö precis efter att jag hunnit ta en bild. den kanske inte är den ultimata bilden. men ni får iaf en skymt av vad jag bär.

tshirt kiss - ullared.
jeans - gammla bikbok.
skor - (som man inte ser så mkt av) mammas. tror dom kommer från wedins typ. men bytte till converse senare.

dagens bravader: vaknade vid 9 tiden. åt frukost. packade och stack sedan iväg för att ha fotbolls avslutning. vi spelade laserdome. så grymt roligt. rekomenderas stark! efter det blev det duschning,  bastning och skitsnack med brudarna. sedan prisutdelning och middag. oerhört trevlig dag. nu är jag hemma.

har inga planer för kvällen. ska nog bara vara hemma och mysa.
imorgon var det tänkt att jag skulle spela innebandy. men jag är fortfarande lite krasslig. halsen är öm och så. planerna för imorgon är nog att plugga. spendera lite tid med mamma och sen kanske inte till staden , ta en fika med en kompis. som kommit ner ända ifrån skellefteå. för hennes morfar ska begravas på måndag. sorligt. vi stod varandra ganska nära. han var en mkt fin människa. saknar honom. men iaf så ser min helg ut.

nu ska jag göra milkshake. ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious