en dagens

  2008-10-09 / 16:47:11 / Allmänt /


ja inte vare mkt till outfit här inte. nej idag har jag inge att visa. inte för att jag inte hade nått på mig. för det är klart jag hade. men jag bar mjukisbyxor. första gången på länge. iaf i skolan. men var trött idag. och mådde dåligt imorse såjag orkade inte lägga ner nån kraft på att hitta något. så då blev det såhär. vi slutade tidigt idag med. det var skönt. halv 3. härligt. vi gick ner på stan och fika. det var gott. köpte världens godaste kladdkaka och till det en latte. mums.

inge köpande idag. nej. men en tidning fick jag med mig hem. från veromoda. otroligt fin och inspirerande. konstigt med tanke på att den är gratis. tycker om den. tycker om tjejen på fram sidan med. erin wasson. stunning as usually.  så detta får representera dagens outfit. imagine that.
har träning idag. om en och en halv timme. usch. känner inte för att träna idag. känner jag nånsin för att träna. svar nej.
imorgon äre fredag iaf. skönt. bra med helg.

dagens kunskap: lärde mig av en komps att schwarzkopf betyder svart skalle. shit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious