guns of brixton

  2008-10-07 / 20:42:00 / Allmänt /



jag pluggar. har gjort det mest hela dagen. var på stan en snabbis efter skolan. hittade en underbar klänning. 200 kr på hm. klar blå. jätte fin. köpte den nästan. men jag har lovat mamma att inte shoppa nått mer innan paris. vi får se , jag kanske köper den ändå. den var helt perfekt ju! vi får se. en dagens nu iaf.

tröja . hm logg
väst . cubus
jeans . vila
skor . wedins?

och håret är bara en slarvig ful knut. jag har slitet och fett hår. ska klippa mig den 21 , kanske. får se..

nu måste jag återgå till pluggandet en stund. franska prov imorgon. jobbigt.
fick iaf tillbaka kemiprovet idag. gick mkt mkt bättre än väntat. alla rätt. skönt. nu äter jag glass. det är väldigt gott.
hej så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious