som pojkar

  2008-10-03 / 19:33:16 / inspiration /


jag måste medge att jag inte riktigt är det allra största fanet av comme des garcon. men dom har iaf annorlunda och roliga kollektioner. men inget jag själv skulle bära. men absolut en inspirations källa. och deras sammarbete med hm såg jag fram emot och tänkte att det skulle bli spännande. och har hunnit kika lite på kläderna. men det jag inte förstår är hur dom kan ta så mkt betalt! 2000kr för en klänning på hm? känns som om nått blivit fel. jag menar hm's tidigare samarbeten med andra designers har ju kostat lite mer än vanliga hm kläder. men absolut inte så här mkt. det är ju sjukt. nej det är fel. måtte det vara riktigt snygga kläder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious