100 days

  2008-09-12 / 17:12:26 / Allmänt /


picture flickr

nu äre helg. äntligen. ikväll blir nog utgång. skaka rumpa och hare trevligt. borde egenligen vara hemma och göra klart massa inlämmnings uppgifter men jag får ta det nån annan gång. imorgon äre jobba som gäller. och på söndag. tjänar typ 800 kr på det så det är lätt värt det :D hehe. sen blire shoppa som gäller. köpa kläder till gymnasiefesten och lite annat. skulle behöva nya skor. just nu går jag mest runt i trasiga tygskor , ballerina och andra tunna sommarskor.
skulle behöva en ny jacka och väska också. det börjar bli kallt  ute.
ett par vita klassiska converse står på inköps listan.  och en lite större brun väska där det mesta crap kan få plats. nu när jag har så mkt läxa så behöver jag en större väska. nån som har nått tips?

nu ska jag gå och duscha. jag har förresten köpt en body scrub som nu ska hårdtestas (:

ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious