friday

  2008-09-19 / 19:16:42 / Allmänt /


nu äre helg igen. veckorna går helt sjukt snabbt. villket är bra på ett sätt , men samtidigt gillar jag det inte. jag vill inte att det ska bli vinter och kallt och mörkt :/ men mysigt ändå när man får köpa ny höst jacka och skor och sånt. höhö.

idag har jag vare på staden , det blev fika med tjejerna i klassen. sen köpte jag en fin liten kort topp. typ lite lila med spets och sånt. tjusigt tjusigt , kanske nånting att ha till gymnasiefesten nästa fredag. om jag inte hittar nått annat att ha , vi får se..
har nyss käkat pizza iaf , hemmagjord och allt. riktigt mumsigt. just nu sitter jag uppkrupen i soffan med mamma och äter glass med hallon, blåbär och marränger. gott gott. ikväll blire bara att vara hemma och mysa. länge sedan nu!
imorgon blire nog en sväng på staden , med mummy. ska nog också åka och köpa färg och kolla på tapeter till mitt rum. najs. taket och fönsterbräden ska målas vitt. väggarna ska också blir vita. ska ha vitt svart och lite rosa/lila grejer. ja ni får se. just nu äre iaf rött och det är jag såååå himla less på. men jag har inte så mkt tid att göra om rummet.. nu när fotbollen är slut så börjar innebandyn.. och så ska jag börja spela gitarr på måndagar  , plus allt i skolan ju! det är så sjukt stressigt. jätte högt tempo och svåra grejer. men det ska nog gå bra.

nej nu funderar jag på att ta kameran och lägga in korten som jag lovat att lägga upp här..

ciao








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious