gigiigigigina

  2008-09-10 / 20:15:27 / inspiration /



nu äre så att skolan dragit igång. förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera. men det har vare så mkt läxor och grejer som ska fixas och så. plus fotbollen. fast säsongen är snart slut så då blire lite mer tid över.
idag har jag iaf vare på staden. köpte presenter till min bästa vän. det blev massa saker. köpte en superfin necesär och massa fina prylar att he i. bland annat lösnaglar , håringpackning och lite smink. hoppas hon blir glad iaf (:
jag fann dessutom en fin fin skjorta och en söt väska på secondhand.bilder kommer kanske senare.
skulle också vilja ha nån utav väskorna ovan! dom kommer ifrån ginatricot (oväntat nog). otroligt fina.
men nu äre idol som gäller.

ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious