night report

  2008-09-07 / 01:22:38 / Allmänt /

picture: facehunter


har nyss sett första avsnittet i andra säsongen av gossip girl. det var otroligt bra. älskar den serien. särsklit serena. hon är så otroligt bra, och fin. se bara på hennes kläder!! helt kär. men min absoluta favorit karaktär är faktisk, tro det eller er  chuck bass. han är grym. ser verkligen fram emot den här säsongen av gossip girl. grymt.

idag har jag för övrigt spelat fotbolls match. jag har tränat 3 gånger den här veckan , men innan dess vare typ en månad sen jag spelade. så jag var inte direkt på topp så att säga. men jag fick iaf spela 90 minuter. men vi förlorade med 4-2 :/
men imorgon ska jag iaf spela match igen. mina tränare ringde och frågade ifall jag kunde tänka mig att spela med div.3 (jag spelar i div.4 egentligen). det känns lite jobbigt med tanke på hur less jag är i benen nu och att jag har ett stort skavsår på vardera häl. men det ska nog gå bra.

varken mina mamma eller pappa är hemma så jag har tyvär varit fast här hemma hela kvällen. har ju inte haft nån skjuts så jag kunnat fara nånstans :/ tråkigt. men samtidigt skönt att bara vara hemma. är så himla trött att jag nog ändå inte orkat hitta på nått. jag sov som sagt bara 6 timmar i natt.. hoppas det blir några fler timmar nu inatt.
nu ska jag iaf ta med mig min kära laptop och gå och lägga mig i sängen och kika på lite one tree hill.  det blir mys :)

någon som har en aning om när 5:e säsongen av desperate housewives börjar sändas?


ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious