the flash

  2008-09-30 / 11:21:37 / Allmänt /


åh jag har feber. ena sekunden håll jag på att frysa ihjäl och nästa är det hur varmt som hellst.
och jag har nyss sett klart på gossip girl. vad ska jag nu ta mig till? det är så enormt tråkigt här. jag vill aldrig vara sjuk mer. det är hemskt. och klockan är bara kvart över elva. hur ska jag klara av hela dagen. blä.
vad gör alla idag? äre bara jag som är sjukling?
när alla mina kompisar och alla runt om mig börjar bli sjuka såhär på höstkanten så tänker jag alltid. nej jag ska inte bli sjuk, aldrig. och så försöker jag verkligen hålla mig frisk. klä mig varmt och så. men ändå lyckas jag bli sjuk. varför?

nu ska jag laga lite mat tror jag. börjar bli hungrig. men skulle tro att det är ganska tomt i kylen. blä igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious