today

  2008-09-20 / 16:29:34 / Allmänt /


kavaj - mammas
jeans - vila
tröja - hm
skor - ?
armband - secondhand
väska - secondhand

nyss hemkommen ifrån staden , blev inte så mkt shopping. provade skor. ja och dom var perfekta. jackan var också perfekt. men ska vänta med alla köp tills på torsdag. då äre tjejkväll på stan. alla affärer har öppet till 21 och dom har jätte bra erbjudande , dom flesta har 20% på hela sortimentet. kalasbra! så ska köpa allt då. men jag köpte iaf lite grejer. visar senare.  så här såg jag iaf ut idag för er som ville veta. nu ska jag först fika lite , är vrål hungrig. har endast ätit frukost och lite godis idag. mamma och pappa är på hockey och brodern min är och spelar fotboll. så det blir sen middag. jag har huset för mig själv. så det blir hög musik och bakning som gäller sen. härligt härligt

ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious