thousand of them

  2008-09-04 / 15:41:48 / Allmänt /
cover russian vogue


Hej hallå. jag är nyss hem kommen från skolan. ja eller skolan och skolan. vi hade klassens dag idag. vi gjorde massa lekar i parken och spelade fotboll och sånt. det var riktigt trevligt. från början tyckte jag mest att våran klass var tråkig och det var ingen som jag riktigt kände att man som ville ta kontakt med och löra känna. men nu verkar alla jätte roliga och intressanta! Det kommer nog bli jätte bra. Efter lekarna och picnicen gick  vi på star wars museét , som faktiskt kommit hittill lilla övik otroligt nog. Men det var väldigt intressant. trodde det skulle vara jätte tråkigt. men nu känner jag att man faktistk måste se alla filmerna ändå ;) Sen blev det en stund på stan också. såg en fin väska på vila. Den var stor och brun och hade ett flätat band. riktigt tjusigt. jag är sugen på den, skulle behöva en större väska och en brun skulle ju inte vara fel nu när det är höst! hittade dessutom dom mest underbara byxorna nånsin! jjag är kär. kanske lägger upp en bild sen ifall jag hittar nån! 499 kronor för dom!
Nu äre käka och sen träning som gäller. tråkigt att säsongen snart är slut. jag har ju inte hunnit spela så mkt fotboll nu i sommar eftersom jag har vare borta så himla mkt , vare i karlstad och falkenberg och göteborg och skellefteå. och så har jag jobbat mest hela tiden. Tråkigt , men på ett sätt skönt att tjäna massa pengar. Det blev iaf denna nya fina laptop! Den är kanon! nästan ett måste med en bärbar dator nu när vi kommer behöva skriva så mkt i skolan,  typ labbrapporter och massa sånt. Men de övriga pengar jag tjänade är lagda på massa nya kläder och finns på kontot och är på väg att bli utbytta mot ännu mer läckra paltor! Det är förresten gymnasie fest den 25! 1100 biljetter är sålda! helt sjukt mkt! Dubbla dansgolv och skumm och snö kanon :D Det blir trevligt. Måste bara försöka hitta nått snyggt att ha på mig ;)

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious