welcome to this world

  2008-09-17 / 20:20:16 / Allmänt /


picture strut magazine

tjatja. förlåt för dålig uppdatering igen. men jag har haft så mkt läxa. men nu har jag inge mer läxa den här veckan såe det ska bli mer här! idag har jag vare på staden , jag slutade klockan halv 2 så. jag kikade efter kläder till gymnasie parken. jag såg ett par väldigt fina mörklila klackar, och en fin svart tunn kort klänning. med fina ihop snurrade tyg rosor på. som också var svart. väldigt enkel men väldigt fin. tänke bara med svarta strumpor till..
eller så är jag sugen på att ha lite spets. svart.. vi får se. får kika vidare nån dag , fredag kanske :)

men jag behöver iallafall eran hjälp med en sak! det kommer i nästa inlägg..

 coming soon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious