why cant i be you

  2008-09-13 / 19:20:52 / Allmänt /



jaa , nu äre lördag. idag har jag jobbat. det gick väll sådär. idag mår man ju sådär efter gårdagskvällen. det vart inte direkt som väntat men..  ikväll ska jag bara vara hemma. min allra bästa vän , ändå i från skellefteå , kommer hit. och hennes kille. vi ska se på film och äta godis och mysa. det blir trevligt. vad ska ni hitta på ikväll då?

just nu sitter jag på golvet i mitt rum i myskläder och väntar på främmandet. jag har tråkigt.
funderar på att ta och tömma min kamera , som just nu är proppad med massa bilder.. men det känns jobbigt och jag sitter för skönt här. jag kikar på massa kläder och sånt. hittar fullt med saker som jag vill beställa. jag är så sugen på nya höstkläder. och sånt. jag menar nu när jag börjar jobba igen så tjänar jag ju ganska bra. bara denna helg , lördag och söndag, tjänar jag 800 kr så. nej nu ska jag gå och hämta glass , och min kamera (:

later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious