gott nytt år

  2009-12-29 / 19:55:06 / my day /






mitt jullov hittils har varit kanon. jag fick fina julklappar. bland annat en fin röd resväska som kommer komma till användning då jag och min bästa kompis numera har bokat en resa till turkiet! sjukt kul kommer det bli!
jag shoppat både idag och igår. lite kläder till nyårsafton. har lite att välja mellan nu. jag kommer nog på ett eller annat sätt satsa på glitter. och smycken i mängder.
igår kom hm katalogen till mig. mycket fint. jag är sugen på att köpa dessa underbart fina skor. mocka är för fint!

nu ska jag packa för imorgon efter jobbet åker jag och pojken min norrut till skellefteå där vi ska fira nyår. så ifall detta är det sista inlägget för iår, och för detta decennium, så säger jag gott nytt år nu. 
hej då!



L i n n e a s b l o g g ♥

häftiga skor :)

2009-12-29 @ 23:02:19
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Marina

hej :)

allt bra med dig?

kram

2010-01-09 @ 15:07:31
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious