meaningless

  2009-12-02 / 15:13:39 / my day /

denna dagen har verkligen kännts helt mening löst. känns som att mer kunskap har försvunnit ur än kommit in i huvudet. det enda som kändes vettigt var väll gympan med boxning. lite rörelse är inte fel.

nu ska jag försöka sätta igång med mitt arbete om solenergi som ska in om en vecka. men det kommer nog ändå sluta med att jag sitter kvällen innan och panikskriver. nu skulle jag helst av bara vilja slå mig ner i soffan framför the hills.
snön är förresten kvar. eller snö skulle jag inte kalla det. utan det är mer is. men vitt på backen är det iaf.
på internet spelsidor kan man förresten satsa pengar på om det är snö på julafton iår. vad tror ni?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious