tuesday

  2009-12-01 / 21:17:22 / my day /

nej ingen julklapps shopping blev det idag heller. men jag har vet för det mesta vad jag ska ge alla. känns ju aningen bättre då.. jag shoppade iaf. ett mycket vackert armband och ett par tights som jag nästan fick gratis. tightsen var väldigt behövda! dom jag knallar runt i nu är det inte mycket kvar av ska jag säga er.
jag köpte även små söta silvriga discokulor som jag ska klä min gran med sen när det är dags.

har ni sett julkalendern förresten!? den är grym. supersnällasilversara och stålhenrik. ballt.
idag har det varit vitt på backen. men vi får väll se om den stannar längre än sist.

nu ska jag fika och sen blir det nog sängen. det är ju en dag imorgon också. så godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious