faith

  2009-02-25 / 20:50:45 / my day /



hade friluftsdag idag. vi gick runt en sjö. 7 km sen fick vi sluta. var hemma redan vid halv 12. så sen dess har jag mest jobbat med mitt rum.  det är påväg. tapeterna ska komma imorgon så.
jag har dessutom bakat paj idag. ska snart fika! mums.
imorgon äre lång dag i skolan. men sen på fredag blire fest och sen är sportlov. underbart.
kan inte vänta! bästis kommer hit. ännu bättre det!

fick lön idag också. kanon! nu blire shoppa? nej jag ska nog dra ner lite på det.. kanske.
nej kommer inte klara det. var på makeupstore häromdagen, sprättade 400kr på en ansikts fukt crème , ett riktigt impuls köp ja. men värt det? ja!


Grattis till victoria och Daniel, äntligen förlovade. som alla väntat. jag tycker det är kanon bra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious