grader

  2009-02-03 / 21:52:30 / cravings /


åh är less på kylan. efter att ha tränat utomhus idag. spelat fotboll i -17 grader så skulle jag gärna byta det mot värme. sol och bad i mängder. få fin gyllenbrun hud. åh.
jag har spenderar stor del av tiden jag skulle plugga , till att kika på resor. vad sägs om dubai? vietnam? eller kanske en kryssning i västindien?
jag skulle ta vad som hellst! nått annat än den förbaskade snön.

dock måste jag erkänna att min plötsliga åsikts ändring lite beror på att jag har skridskor på gympan imorgon och nästa vecka har jag bad och är blekare än ett A4 papper...

nej mer sol till folket. när jag blir stor ska jag minsann inte bo här. jag ska bo på ett ställe med minst 250 soldagar om året. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious