sundays

  2009-02-08 / 10:26:27 / my day /


picture: tagen i paris , av mig. i want to go back


förstår mig inte riktigt på det här. SUN-DAY borde ju betyda SOL-DAG. men varför äre då snöstorm och mulet hos mig?

jag ligger iaf i sängen nu. lyssnar på babyshambles. och njuter. härligt. blev ganska sent igår. umgicks med en massa vänner. hela 16 stycken var vi. riktigt trevligt. vi filosoferade lite om en allahjärtansdagfest, åt kladdkaka, spelade rappa-kalja såg melodifestivalen. drack öl , duschade fulla människor hade deep och sextalk. och massa smör-popcorn. ja en helt vanlig kväll med högen.
jag saknar det verkligen. jag brukade spendera mina sommarlovs dagar. men sen dog det  ut på grund av ett misstag jag begick. men nu äre påväg tillbaka till bra igen. jag är så lycklig. det är såhär man vill ha det. älskar det!

idag äre söndag. min underbara söndag. oavsett om det är snöstorm - spöregn - eller 40 grader och sol , såå älskar jag söndagar. nu blire frukost och sen iväg och spela match. och vi ska vinna. är less på att förlora. och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. jag är ju som sagt ledig imorgon med så! vi får se.
men jag ber om ursäkt för otroligt dålig uppdatering nu i helgen. men jag har vare borta hela helgen , for i fredags och kom hem igår natt. så ja jag har inte hunnit.
nu ska jag äta. vi hörs. puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious