auktion

  2009-11-10 / 14:54:09 / my day /
jag är en ojämn bloggare. vissa dagar blir det många inlägg och vissa dagar inga. ska försöka bättra mig.

jag slutade två idag och nu ska jag försöka få lite skolarbete gjort. har mängder. sen ska jag försöka knåpa ihop någon sorts middag och sen ikväll är det tänkt att mamma och jag ska åka på auktion och försöka hitta en matta till vårt vardagsrum som vi håller på att göra om. ska också försöka hitta ett bort och kanske en fåtölj.. vi får se.
jag gillar äldre möbler. så fina. dom har liksom en historia och ser sådär fint använda ut. ger rummet lite karraktär. annars ser det lätt ut som om rummet är taget ur en vanlig inrednings tidning eller möbelkatalog.
först ska jag se slutet av extreme homemakeover. jaglyckas jämt börja grina. hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious