new week

  2009-11-02 / 19:27:28 / my day /
jag har varit jätte dålig på att uppdatera nu i helgen. och sanningen är den att jag verkligen inte haft tid. i lördags var mamma och jag på ikea och shoppade. ganska mycket. vi köpte en jätte stor möbel och lite små grejer. bland annat en filt och gardiner till mitt rum. på lördag kväll såg vi på skräckfilm, 2 och en halv film. den en vi hade hyrt var det nått fel på så det gick inte att se. svin dåligt.

i söndags satte vi ihop möblerna vi hade köpt. mamma och jag var på aktion en stund och så var vi och handlade. och sen blev det middag hos Z. det var hela min helgen. och den gick alldeles för snabbt. gillar verkligen inte att lovet är slut. det var så himla skönt att vara ledig. sova ut. imorse när jag vaknade var det kolsvart ut. helt svart. man såg inte mycket. och även när jag slutade skolan halv fyra så var det svart ute.
och ändå har vi ställt tillbaka klockan en timme förra helgen. jag gillar det inte. jag blir så himla trött. till exempel så skulle jag plugga direkt när jag kom hem från skolan, men jag la mig i sängen en stund med Z först. och vi somnade och sov i 40 minuter. hur skönt som helst men jag är ändå trött. allt pågrund av att det är så mörkt.

nu ska jag festa med vaniljglass och tv. det är mycket bra på tv ikväll.
kanske the terminal på kanal 9 eller det nya programmet fashion på svt1 eller sveriges fulaste hem på trean.

idag är det femtiotre dagar tills julafton. det gillar jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious