sunday morning

  2009-11-08 / 10:14:01 / my day /
efter en godnattssömn så är jag på topp igen. har nyss ätit frukost och tänkte ta tag i att sätta upp gardinerna i mitt rum så fort pappa vaknar. jag gillar söndagar, dom är mysiga. man kan strosa runt i pyjamas långt in på dagen och sen göra såna saker man gillar och inte har tid med annars. t.ex. pilla med rummet och baka och läsa böcker. på tal om läsa så måste jag kanske plugga lite idag med. ite nån favorit men det måste bli gjort.

jag råkade nyss klicka in mig på kents nyaste album på spotify, och nej jag tycker inte han är så bra. ingen hit alltså. så just nu spelas istället mando diao. nu tänkte jag påbörja min önskelista. snart är det jul. hej


Z A N D R A :)

sv: hehe, ja, dom var ju det! :D

billigt o snyggt :)



allt bra?

2009-11-08 @ 12:06:21
URL: http://decevven.blogg.se/
SANNA SANNA SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :]



KRAM

2009-11-08 @ 12:20:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious