wednesday

  2009-10-28 / 10:17:03 / my day /


detta var vad min frukost bestod av! världens godaste smoothie. kanon. det är bara fil, bär och banan. man behöver inte nån himlans vanilj youghurt inte. den är bara söt och sliskig. så tar man bara vanlig fil så gör bananerna susen för dom är ju så söt. kanon gott är det iaf. jag brukar ta frysta hallon och blåbär men det funkar lika bra med färska. eller några helt andra bär med. det går att variera lite helt enkelt.

nu ska jag ta mig i kragen och försöka få nått gjort. möjligtvis packa upp min resväska från stockholm..
eller göra något åt läxhögen på mitt nattduksbord..  men det är soligt ute så det kanske blir en promenad. vi får se. det finns mycket möjligheter. ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious