home

  2009-10-11 / 18:27:13 / my day /

jag är hemma igen efter en helg som blev längre än väntat. istället för att åka hem igår så följde jag med amanda till skellefteå på partaj. jätte kul så länge det varade. hah. sen åkte jag hem hit till övik idag istället.
fredagen i umeå blev det masvis med shopping. har gjort av med mkt pengar, men jag har hittat mycket fint också. vi käkade middag på en jätte bra grekisk restaurang, grymt gott var det. sen blev det ett kilo godis och idol. på lördagen blev det också shopping och sen begav vi oss upp till skellefteå. käkade mat och fixade oss innan vi for till Jacce som hyrt lokalen. det var mycket folk och härlig stämmning, kvällen blev dock kortare än väntat. men mycket kul ändå. nu är jag väldigt trött och less. sitter i soffan och har nyss ätit pannacotta med blåbär och hallon och sett på the city. härligt söndagsmys. så ja sammanfattnings vis har min helg varit kanon bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious