scrabble

  2009-10-28 / 16:22:41 / my day /


varje dag i skolan då vi har rast eller hål eller bara en liten stund över spelar vi alfapet. vi gick ihop 4 tjejer och köpte ett för att vi alltid hade så tråkigt på våra raster. förut tyckte jag inte att alfapet var nått speciellt, men sen vi köpte det så har jag verkligen ändrat uppfattning! det är typ ett av de bästa spelen som finns. grymt kul är det.
 
och nu när det är lov så kan jag inte spela längre och jag saknar det jätte mkt. det liksom kliar i fingrarna. och när jag läser ett lite längre ord så börjar jag typ tänka hur många poäng man skulle få för det ordet. jag tror jag fått alfapet sjukan. trodde jag aldrig skulle säga detta men: tur att lovet snart är över. inte för att komma tillbaka till skolan utan bara för jag saknar mitt älskade alfapet.


Z A N D R A :)

sv: haha, jag håller med dig, där ser man att dyrast inte måste va snyggast ^^

2009-10-28 @ 19:51:55
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious