två år

  2009-10-21 / 15:48:02 / my day /

härom dagen hade jag ett larm som pep där det stod två år. inget annat. bara två år. jag har grubblat hela veckan på vad detta kan ha varit men jag kom verkligen inte på det. tänkte först att det var nån som dog för två år sen. sen att det kanske var nån som blev tsm med nån för två år sen. men det var inget som stämde.
men precis då jag skulle logga ut nu så slog det mig vad det var!
I måndags fyllde min blogg två år! Så grattis i efterskott och jag ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag helt glömde bort en sådan viktigt dag! känns lite hemskt. får ta igen det nästa år på tre årsdagen istället..



Anonym

mysig blogg du har! allt bra? KRAM

2009-10-21 @ 16:02:47
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious