lakrits

  2009-09-09 / 14:50:13 / my day /
sitter i skolan än. väntar på Z som snart slutar. tur älskling köpte lakrits åt mig.
hela dagen har ungefär bestått av att vänta. helt värdelöst. hade 3 timmars hål mitt på dagen. och imorgon väntar samma sak. funderar på att skippa eftermiddagen och bara vara där på morgonen.
idag har jag haft min första gympalektion. första gången jag rört på mig på flera månader. så det känndes skönt. 

har inga riktiga planer för ikväll. men troligtvis blir det ännu mer idol! det är bra. kul att så många unga kommer med. och måste säga att juryn som är nu är tusen gånger bättre än den som var för nått år sen.
men äre sant att detta är sista året som dom kör idol? so I've heard..

hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious