september

  2009-09-20 / 18:27:30 / my day /
nu är jag hemma igen. skönt. men jag har haft en helt underbar helg. tror inte jag har gått så långt som jag gjorde i lördags på flera månader! men härligt vare. vi har under helgen ätit otroligt mycket, spelat spel, sett på tv, och plockat mängder med svamp. även fast jag inte gillar att äta det så var det kul att plocka. en bra sysselsättning.  när jag kom hem idag så städade jag mitt rum. det har nog inte heller blivit gjort på flera månader. det var äckligt.
ikväll hade jag tänkt baka äppelmuffins för jag såg att vi hade många fina äpplen på vårt äppelträd. men jag kände nu efter jag hade ätit att jag inte orkar. så vi får se vad det blir av det. funderar på att kanske boka en klipptid nu i veckan. hatar det verkligen, men det var länge sen det med så..
hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious