yearly

  2009-09-29 / 08:28:29 / my day /
jag har sovmorgon idag. ända fram till tjugo över 11. kanon enligt mig, än fast det inte är så jätte länge. sen väntar biologi , skolfoto och sist CAD. piece of cake.

sen blir det nog ännu mer plugg ikväll. kemi prov på torsdag och imorgon är det tjejkväll på stan och det täker jag ju inte missa! ginatricot öppnar och massa affärer har bra erbjudanden. fint. och så funderar jag starkt på att ta hål i öronen på onsdag. två stycken hål till på höger öra. varför inte liksom? det är skit snyggt och jag har länge velat ta fler hål, och nu har dom special erbjudanden ta 2 betala för 1. så då är det så gott som avgjort.  jag är taggad. det kommer bli kanon!

nu ska jag försöka plugga en aning. men det är svårt när man är själv här och när jag ska plugga på datorn..
jag är inte så duktig på att få saker att hända då. but i'll give it a try. later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious