två lyckade garderobsstädningar

  2010-04-18 / 21:14:44 / me & my clothes /



pics caroline.feber. vanillascented. claudiastyle


skulle spendera kvällen i sängen med choklad och en bok. men icke då.
mamma började städa SIN garderob vilket resulterade i att jag fick en stor hög,  med hennes för små kläder, i mitt rum. där jag hittade mängder med fina saker. och sen var jag tvungen att städa min garderob lite också. summa summarum så ska man helt enkelt aldrig slänga kläder som fortfarande passar i storleken. för vips så är det modernt igen. 

jag är numera: en långklänning. en militärgrön kjol. ett par militärgröna shorts. en rutig skjorta. ett par grå mjukisbyxor rikare. en helt vanlig söndag kväll. men jag är riktigt nöjd. alla plagg är sånna jag verkligen skulle kunna använda imorgon. funderar starkt på att ta modet till mig och bära mjukisbrallorna precis som caroline imorgon iskolan. isånnafall kan ni som ser mig kan ju iaf låtsas att de är lika snygga som dem som kommer från alexander wang.....


agnes

så mkt snyggt!

2010-04-19 @ 11:01:08
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious