HOMESWEETHOME

  2010-08-15 / 08:27:18 / my day /
nu är jag hemma. för att stanna också! jag har varit ute på vägarna i drygt en månad nu med endast 3-4 nätter hemma totalt. det känns otroligt skönt att slippa packa väskan igen. men allt som allt har jag haft det fantastiskt. mitt sista sommarlov har varit bättre än jag hade föreställt mig och jag är mer än nöjd. och jag måste medge att det känns helt okej att hösten, skolan och vardagen snart är här. jag längtar inte. men det känns lite mer kul nu när jag haft en kanon sommar.

nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen. har fått grymt mycket inspiration på alla resor så det kommer knappast bli några problem. och jag har en hel del bilder från norge att visa er också. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious