MINERAL

  2010-08-18 / 14:56:04 / me & my clothes /



pics jag.

jag har inte använt flytande foundation sen jag gick i 8:an. det enda jag kan använda numera är mineralfoundation. och denna från i.d bareminerals är den bästa som finns. jag har testat några olika men jag går alltid tillbaka till den här. den kostar ungefär 450 kronor i butik. men på nätet kan man köpa dom för drygt 300 kronor. jag köpte min av ett företag som endast säljer via tradera, för 250 kr inkl. frakt. som hittat.

som sagt så är detta den bästa foundation som finns och har ni inte testat den så gör det. ni kommer inte ångra er. resultatet blir perfekt och det hålller hela dagen. man känner sig som photoshopad. den täcker allt utan att kännas på huden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious