SILVER

  2010-08-16 / 15:06:56 / me & my clothes /

glasögon & senilsnören i metall. bikbok. 30 kr styck.


jag köpte ett par glasögon när jag var i norge. utan styrka dock. tyckte att dom var lite små coola. jag har ju glasögon egentligen men använder alltid linser. så jag funderar på att byta ut glaset mot glas med styrka. fast eftersom det är så stor glasyta kanske det blir lite dyrt..

jag fyndade också senilsnören. har letat efter sånna svin länge men har inte hittat några. men i norge fanns dom.


therese - seul.blogg.se

riktigt snyggt och billigt! =)

2010-08-16 @ 18:24:48
URL: http://seul.blogg.se/
Elin

Hejsan. Jag undrar om du är intresserad av att sälja dina glasögon? Vänliga hälsningar, Elin (du kan maila mig på min maladress, gärna även om du inte är intresserad så jag vet...)

2011-05-14 @ 22:39:28
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/
Anna

Hej! vill du sälja dina glasögon? Är väldigt intresserad :)

2012-07-17 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious