NYTT

  2010-12-27 / 22:45:41 / me & my clothes /

Skinnbrallor 175:- , ginatricot.

Svart byxor 149:- , lindex.

Jag hade tänkt gå på stan tidigt idag. Men jag försov mig såklart.. Kom inte in till stan förrän vid ett. Det var ganska mycket folk men ändå uthärdligt. Fast jag tycker att rean var ganska dålig iår. Inget wow riktigt. Ganska lite prylar på rean. Så det blev inte så mycket shoppat idag som väntat. Tänkte spara mig lite till nästa sänkning, 75% då jävlar. Men jag fick ändå med mig lite grejer hem idag. Två par brallor och en fuktighetscreme. Ett par skinnisar! Äntligen. Hade nästan gett upp hoppet på att hitta ett par här i Övik. Men dessa hängde fint och väntade på mig inne på gina. Dom är aningen stora över knäna tyvärr.. Men jag tänkte lämna dom till skräddaren och se vad han kan göra. Annars sitter dom som en smäck. Det var inte så bra ljus när jag fota så man ser inte riktigt hur de andra brallorna ser ut men det är helt fantastiska ska ni veta. Höga i midjan med knyt, halvglansiga och supermjuka. Kommer helt klart bli en favorit i garderoben.


Jonna Hedlund

sv: Tack och lycka till med skapandet :D

2010-12-27 @ 22:52:50
URL: http://unknownmi.blogg.se/
Anonym

båda va jätte fina byxer

2010-12-28 @ 07:09:42
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious