UR MAMMAS GARDEROB

  2010-12-05 / 20:15:48 / me & my clothes /


Jag har sagt det här så många gånger förr men det är värt att nämnas igen: min mammas garderob en riktig guldgruva. Hittade dom här skorna för några veckor sen! Så perfekta. Ser precis ut som dom DrMartens skorna jag vill ha, fast 1000 kronor billigare. Hur bra är inte det. Sköna är dom dessutom, varma och perfekt ingådda och slitna. Precis som dom ska vara. Kände att skorna helt enkelt var värda ett eget inlägg, och inte bara visas upp i en dagens.


SOURCE: jag.


Anonym

super snygga, speciellt när lädret har blivit så där snyggt slitet :)

2010-12-06 @ 08:00:49
URL: http://sunshineinnorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious