den sista droppen

  2010-02-25 / 16:32:44 / my day /

jag är helt slut nu. matte provet tog mina sista krafter. jag hade planerat att jag ikväll skulle börja plugga inför biologi prov på måndag, men dum som jag är så lämnade jag böckerna i skolan. men det fanns nog en mening med det också. för ikväll blir det istället att ta det lugnt och se på desperate housewives. mycket bättre.

imorgon är det helg och det känns otroligt skönt. då blir det jobb, tårtbakning, 18-års fest, ännu mer jobb och plugga. fullspäckad helg. inte mycket vila. men det är bara en vecka kvar till lov nu. väldigt efterlängtat!

nu ska jag söka genom mitt kök efter något som kan bli dagens middag för jag svälter. hej.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious