livet är underbart .

  2010-02-21 / 18:31:56 / my day /
min väckare ringde 04:30 imorse. inte så himla kul. sen for jag och spelade fotbolls cup. förlorade 3 matcher. åt tre köttbullar till lunch. åkte hem. var tvungen att vänta i stan i två timmar innan jag kunde åka hem. inte så kul det heller.
denna dag har verkligen varit hemsk. och imorgon är det måndag vilket inte gör att det känns så mkt bättre just nu. och nu ska jag sätta mig och fixa bildspelet till redovisningen imorgon. och plugga lite mer. fyfan. mitt liv är inte det roligaste just nu. tack gode gud för att jag har godis.


Miriam

Svar: Ja det kanske är lika bra. Men i Västerås får vi aldrig in nånting på H&M haha.

2010-02-21 @ 19:18:47
URL: http://pequena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious