sekunder är det som räknas

  2010-02-17 / 21:41:10 / foto /

pic me


denna semlan ligger just nu i min mage. tack mormor. slukade den på några sekunder. och nu känner jag mig inte alls lika nyttig som tidigare.

jag såg nyss när anja pärson var några hundradels sekunder från ett os guld, och ramlade. os drömmen gick i tusen bitar för anja och några hundratusen svenskar bara sådär. lite tragiskt: men det är exakt så det är. allt kan vara borta om en sekund.

jag har jobbat med projekt arbete om örnsköldsvik nästan exakt hela dagen.
nu ska jag plugga inför det argumenterande talet om att man ska rösta i riksdagsvalet som jag ska hålla imorgon. jag längtar så tills sportlovet. tills allt skolarbete är gjort. 

varför gör jag ens detta? kommer jag ha någon användning av detta i framtiden? är det värt detta slit? frågor som funnits i mina tankar i säkert 5 timmar nu. och jag har fortfarande inte kommit på något bra svar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious