the wang style

  2010-02-03 / 22:19:47 / inspiration /


cheapmondays aw10 kollektion ser ut att ha hämtat lite inspiration från allas våran favorit Mr. Wang. eller hur? lite copy varning på detta. dock tycker jag det är lite bra ändå. jag menar: jag tycker alexander wang är grym och om man kan få tag på liknande kläder för ett billigare pris så ska jag väll inte klaga! och cheapmonday är väll absolut inte den första att snegla lite på wang. alla har vi väll sett ginatricots vår kläder.

men iaf så tycker jag cheapmondays kollektion fick 4 av 5. mycket snyggt. gråa ben istället för svart är något jag ser fram emot mycket.


modemix

åh, supertack för tipset! dock hittade jag ingen scarf där. ja men denna är köpt på ginatricot. har du planer på att sälja din döskalle scarf? kan betala riktigt bra! åh vill verkligen ha den. kram

2010-02-03 @ 23:04:43
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious