where are we going

  2010-02-13 / 16:50:27 / my day /
kvällen igår var sjukt trevlig. att träffa gammla kompisar är alltid kul. jag blev tyvärr av med lite pengar igår. någon som inte kunde hålla fingrarna i styr tydligen. tråkigt att man inte ens ska kunna lita på sina kompisar. men så kan det gå när man inte är försiktig. men trots detta så var det en riktigt lyckad kväll. tack.

idag har jag strosat runt på stan och jag hade sagt till mig själv att jag endast skulle köpa en present och inget annat. men så klart så höll jag inte det.. blev en del inköp.
jag hittade en alla hjärtansdag present till min pojkvän iaf. det känns riktigt bra. tror att han kommer bli glad. men med tanke på att han kanske läser detta så tänker jag inte berätta vad det var!

ikväll jag jag se på melodifestivalen och mysa med mamma. känner mig lite seg nu så det ska bli riktigt skönt. kanske att jag visar lite av mina inköp senare. eller något. hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious