en till himmel

  2010-01-12 / 21:40:12 / thinking and thoughts /
ibland känns det verkligen som om man inte har några kläder alls. när det är så, som tillexempel idag, så brukar jag bege mig mot min mammas garderob. det är en riktig guldgruva. jag hittar alltid något fint och användbart varje gång. som tillexempel nyss hittade jag en creme/natur-vit kavaj i rätt storlek för mig. perfekt tills sommaren och våren. eller egentligen redan nu med. sen fyndade jag även en kanon fin vit skjorta som är litegrann genomskinlig. jag satte ett svart sidenband runt halsen och vips så hade jag weekday skjortan här nedan! dock med pengarna kvar.

när jag väl börjar leta så hittar jag massvis med kläder som jag kan ha. men ganska snabbt glömmer jag bort det och känslan av att jag inte har något att ta på mig kommer tillbaka. kanske för att kläderna i garderoberna här hemma vägrar hålla ordningen och har en tendens att knövla ihop sig till stora bollar av tyg. vilket göra att man inte ser något och inte orkar börja riva i dom.

egentligen hade jag planerat att städa igenom min garderob nu på lovet, men eftersom lovet som vi alla vet är för kort så blev det inget av. men jag har iaf fått tillgång till två hyllplan till nu, som förr innehöll julgrejer, så nu ska det minsan bli ordning.




sen vill jag även tillägga några saker till:

1. att mitt hår har blivit såpass långt att jag kan fläta det. dock finns fortfarande vissa likheter mellan min fläta och en råttsvans, men det blir åtminstonde en fläta.

2. det blir bara ljusare och ljusare ute. när jag kom hem idag var himlen orange. älskar det.


Jennifer

Sv; I agree, choklad är guds verk!

2010-01-12 @ 21:49:51
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious