hatt + scarf

  2010-06-04 / 15:23:17 / me & my clothes /

pics jag


denna hatt fick jag hem för nån vecka sen. den kommer från hm och jag fick betala 40 kronor. den ska med till utlandet nästa vecka hade jag tänkt. jätte fin. jag gillar att bandet är vitt och inte svart som på alla andra stråhattar!

runt kroppen har jag virat en stor sjal. ganska finurligt. även det kommer jag säkert göra på resan. enkelt. och man kan lätt variera olika färger och modeller. varför inte knyta ihop två stycken och mixa flera mönster?
sen på kvällen kan man bara dra på sig en vit och transparent skjorta över så är man redo för partaj.


Madeleine

Åh, så fint!

2010-06-04 @ 16:37:51
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious